uttm.com.ua Югтехнотранс На главную Контакты Продукция
     
Продукция

 
   
 

Система смазки гребней колес локомотивов СПП 12-5

 Позволяет : снизить интенсивность износа гребней колес (бандажей); уменьшить боковой износ рельсов;  уменьшить затраты электроэнергии (дизтоплива) на тягу;  уменьшить вероятность сход с рельсов.

 

 
   
 

Конденсаторные системы пуска КСП

Предназначены для повышения надежности, увеличения ресурса систем пуска дизелей особенно при изношенных батареях и низких температурах окружающей среды.

 

Клиенты
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


Главная / Продукция / Система смазки гребней колес локомотивов СПП 12-5

Продукция


Система смазки гребней колес локомотивов СПП 12-5

"О целесообразности применения стержневых лубрикаторов"

                                                   До питання доцільності застосування стрижневих лубрикаторів.

п/ п

Питання

Відповідь

Лубрикатори твердозмащувальні

контактуючі

Лубрикатори пневмо механічні (оливні) безконтактні

1

У який спосіб мастильний матеріал наноситься

на поверхні тертя?

Мастильний матеріал наноситься внаслідок контакту носія з поверхнею гребеня колеса. Частинки мастильного матеріалу переносяться з поверхні носія на поверхню гребеня під дією сил тертя

Мастильний матеріал наноситься за допомогою енергії стиснутого повітря, насосу (іншого механічного обладнання) через систему трубопроводів, розпилювачі шляхом його напилення

2

Які мастильні матеріали застосовуються?

Твердозмащувальні- безоболонкові стрижні (блоки) різноманітного хімічного складу, капсульні-оболонкові блоки (стрижні) із вмістом суміші пластичного та «твердого» мастильного матеріалу… 

Напіврідкі (рідкі) мастильні матеріали (клас NGLI 0,00,000) наповнені або ненаповнені  антифрикційними наповнювачами

3

Чи існують стандартизовані методики визначення трибологічної ефективності, вхідного і поточного контролю мастильних матеріалів, повторюваність результатів яких гарантовано?

Ні

Так

4

Чи наявні системи управління, які забезпечують своєчасне нанесення мастильного матеріалу в певне місце в певній кількості протягом певного часу з контролем його витрати?    

Ні

Так

5

Чи  зареєстроване зниження інтенсивності зношування гребенів коліс у магістральному режимі вантажного руху локомотивів, більш ніж у 2 рази, у порівнянні з відсутністю змащування?  

Ні

Так

6

Чи проводились випробування на стійкість конструкції до впливу зовнішніх механі чних впливів (роз’ємні, нероз’ємні з’єднання тощо)?

Ні

Так

7

Чи  доведено виробничу безпеку застосування лубрикатору у магістральному режимі експлуатації?   

Ні

Так

8

Чи погоджено проектну документацію з виробником локомотивів? Чи оснащуються локомотиви відомих виробників лубрикаторами обраного типу під час виробництва                        

Ні

Так

 

                                             

 

  Все права защищены © ООО "ЮГТЕХНОТРАНС", 2009
О компании | Контакты
Разработка и хостинг сайта осуществляет веб-студия MariupolCity.com